Google My Business, Tripadvisor, Yelp, Social Networks, Waze: Your customers write reviews everywhere – we give you a way to see them and respond quickly, all from a single control panel.
More than 40% of companies have problems with online contact data: incorrect location, platforms with different addresses and phones for the same business, no updates. Here is a way to control and align your data across all platforms.
Which platforms do your customers consult before coming to you? Where should you invest your resources in order to have more users in your business? Find out with our local marketing analytics
Online reputation and local marketing with the turbo
Engage your customers instantly, solve problems in a flash
Webiengage gives you a platform from which to check all important reviews: whether they are on Google My Business, Tripadvisor, Yelp, Facebook or many others, receive notifications when they are published, and reply directly from your control panel.
Align your information online with one click
You can check the information of your company that appears on dozens of sites and directories from your panel. You can correct them all at once with one simple action, and it only takes a second to update your address, email or phone.
Speed up your decisions while making them more solid
With the Webiengage analytics panel you can find out where your customers are coming from, which review sites are most important for your business, or if your marketing campaigns are working, and target your promotional actions more precisely.
Do you already have a website?
Test for FREE its efficacy
Gestisci Consenso Cookie
Utilizziamo i cookies per garantire la corretta funzionalità del sito e per tenere conto delle tue scelte di navigazione in modo da offrirti la migliore esperienza sul nostro sito e offerte adeguate alle tue esigenze. Utilizziamo anche cookies di terze parti. Per saperne di più consulta le nostre Privacy Policy e
Funzionale
Always active
L'archiviazione tecnica o l'accesso sono strettamente necessari al fine legittimo di consentire l'uso di un servizio specifico esplicitamente richiesto dall'abbonato o dall'utente, o al solo scopo di effettuare la trasmissione di una comunicazione su una rete di comunicazione elettronica.
Preferenze
L'archiviazione tecnica o l'accesso sono necessari per lo scopo legittimo di memorizzare le preferenze che non sono richieste dall'abbonato o dall'utente.
Statistiche
L'archiviazione tecnica o l'accesso che viene utilizzato esclusivamente per scopi statistici.L'archiviazione tecnica o l'accesso che viene utilizzato esclusivamente per scopi statistici anonimi. Senza un mandato di comparizione, una conformità volontaria da parte del vostro Fornitore di Servizi Internet, o ulteriori registrazioni da parte di terzi, le informazioni memorizzate o recuperate per questo scopo da sole non possono di solito essere utilizzate per l'identificazione.
Marketing
L'archiviazione tecnica o l'accesso sono necessari per creare profili di utenti per inviare pubblicità, o per tracciare l'utente su un sito web o su diversi siti web per scopi di marketing simili.